شرکت اکسیر اوپال با رویکرد مشتری مداری در راستای تعامل بیشتر با مشتریان و با هدف ارتقاء رضایت ایشان ، اقدام به توسعه واحد مدیریت ارتباط با مشتریان ، با تکیه بر پشتوانههای علمی درون سازمانی و برون سازمانی نموده است. این واحد وظیفه دارد با رویکرد تعاملی و دو سویه با مشتریان، نسبت به پاسخگوئی و تامین رضایت حداکثری ایشان اقدام نماید . به همین منظوربنا بر هدف گذاریهای انجام شده برای رسیدگی به درخواستها و شکایات در کوتاه ترین زمان ممکن ، مشتریان محترم میتوانند نسبت به تکمیل فرم ذیل اقدام نموده و یا از طریق شماره 02158745 با همکاران ما در ارتباط باشند.